Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T10:39:07+01:00
ZALEŻY OD:
- ILOŚCI ŚWIATŁA;
- ILOŚCI WODY;
- ILOŚCI GAZÓW ODDECHOWYCH;
- OD STANU ROŚLINY;
- GDZIE SIĘ ZNAJDUJE;
- DO INTENSYWNOŚCI PROCESU FOTOSYNTEZY;
POZDRAWIAM!
2 5 2
2010-03-20T10:40:52+01:00
- cytoplazma i mitochondria [nie jestem do konca pewna]
- energia sloneczna
- niektore rosliny oddychaja w ciemnosci
- tlen
- pokarm
2 3 2
2010-03-20T10:43:58+01:00
-od powierzchni rośliny
- intensywności procesu fotosuntezy
- od warunków atmosferycznych
-od natężenia światła
-od stężenia dwutlenku węgla w środowisku
-od zawartości wody w roślinie
- od budowy rośliny
2 3 2