Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T10:43:15+01:00
Myślę, że kara Świtezianki względem Strzelca była nie do końca słuszna. Nie znaczy to jedak, że Strzelec nie ponosi winy. Nie posłuchał przestrogi Świtezianki, nie dotrzymał obietnicy i oparł się kusicielce. Kara wymierzona przez Świteziankę powinna być mniejsza, np: odejście od Strzelca. Uważam, że obie strony miały swoją winę.
33 3 33
2010-03-20T10:45:44+01:00
Kara jaką świtezianka wymierzyła strzelcowi jest jak najbardziej trafna. Świtezianka dowiodła tego, że strzelec nie jest osobą godną jej zaufania i kogokolwiek dlatego żeby nigdy więcej nikogo nie oszukiwał - ukarała go.
30 3 30