1)jaki prąd obmywa zachodnie wybrzeże Irlandii.
2)najbardziej zdewastowanym regionem w Polsce z charakterystycznymi hałdami i jedyną w naszym kraju pustynią. Cechuje się dużą liczbą kopalń węgla kamiennego oraz cynku i ołowiu.Jaki to region??
3)nazwa kraju jaki osiąga najwyższe na świecie zbiory bananów
Z GÓRY DZIĘKUJE; )

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T10:58:22+01:00
1.
ciepły prąd północnoatlantycki
2.
Pustynia Błędowska
Śląska a konkretnie gornośląski okręg przemysłowy
3.
co do bananów to afryk
RPA i libia:)
3 5 3
2010-03-20T11:02:41+01:00
3.np w Ameryce Środkowej i na Karaibach
2. Cynk i ołów Wyżyna Śląska ,Dolny Śląsk i Górny to węgiel kamienny
1. ciepły Prąd Północnoatlantycki