Odpowiedzi

2010-03-20T10:50:01+01:00
Ze względu na ciągłe fałdowania się skorupy ziemskiej ,dzięki temu powstają krajobrazy.Np. Góry :)

Liczę na naj, krótko ale na temat.



127 3 127
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T10:51:16+01:00
Na Ziemii istnieja strefy krajobrazowe, poniewaz powstaja tu faldowania ktore tworza ten krajobraz. Dzieki nim tworza sie rozne pagorki, zatoki, gory, jeziora. Przykladem krajobrazu stworzonego przez faldowanie jest np. Morskie oko. Wyrozniamy 3 faldowania: faldowanie koledonskie, faldowanie herycynski i faldowanie alpejskie.
272 4 272
2010-03-20T11:39:45+01:00
Poniewaz powstaja roznorodne faldowania na ziemi ktore powodja piekny karjobraz albo jak byl lodowiec no to uksztaltowal nam morskie oko...
:)
131 1 131