Odpowiedzi

2010-03-20T10:57:33+01:00
Tarczniki --------- Mszyca------------- Biedronka siedmiokropka

Jęczmień --------------- Wróbel -------------- Jastrząb

krowa—bzyki—bakteria—bakteriofag

ziemniak—stonka—bażant—lis

moczarka - ślimak - szczupak - człowiek
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T11:02:30+01:00
1
plankton-ukleja-jazgarz-okoń-szczupak-sum-rybołów-lis

2,mszyce-biedronka-sikorka-jastrząb

3.ziemniaki- stonka-bażant-lis-wilk

4.grzyb-ślimak-żaba-bocian

5.orzechy-wiewiórka-kuna -lis-wilk

6,zboże-mysz-myszołów
10 3 10
2010-03-20T11:04:10+01:00
Perz - dzdzownica - kret- lis

ziemniak — stonka — bażant — lis

plankton - ukleja - jazgarz - okoń - szczupak - sum - rybołów - lis

sosny - korniki - dzięcioły - jastrzębie

okrzemki - kryl - wieloryby


________________________-

Pozdrawiam ' ; dd
3 1 3