Odpowiedzi

2010-03-20T11:06:23+01:00
Dlatego, że jest to język urzędowy, rozmawiamy nim nawet i w Polsce. Poza tym, można znaleźć porządną pracę dzięki znajomości języka angielskiego.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T11:06:51+01:00
Na plakacie można napisać o :

- o tym ze angielski przydaje sie w życiu prywatnym i zawodowym
- pojedziesz do angli to bd umieł anglika
- w pracy pytają m.in. o j, angielski

_____________

pozdrawiam . ! ; dd
2 3 2