Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T11:11:27+01:00
Na pustyni przeważa kolor żółci oraz mocno pomarańczowy, żłocisto żółty bije prosto w oczy od piasku, a cudowne promienie koloru jaskrawo pomarańczowego płyną wprost do nas od słońca. Na pustyni można spotkac bardzo niewiele roślin, najczęściej znajduje się tam kaktusy, które do życia nie potrzebują bardzo dużej ilości wody.
2010-03-20T11:11:33+01:00
Kolory:Pomarancz, bezowy,szary
spotkac mozemy: suche krzaki.kamienie,an takze rozne zwierzeta np.weze,jaszczurki