Odpowiedzi

2010-03-20T11:16:54+01:00
496-chrzest króla franków chlodwiga
622-ucieczka mahometa z mekki do medyny
732-zwyciestwo karola młota pod poitiers
800-koronacja cesarska karola wielkiego
843-traktat w verdun
1000-
1054-schizma wschodnia czyli podział chrześcijaństwa
1059-
1077-spotkanie grzegorza VII i Henryka IV w Canossie
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T11:19:39+01:00
496-rzmiane pokonali wojska
622-mahomet opuscil mekke
732-karol mlot pokonal arabow w bitwie
800-koronacja karola wielkiego na cesarza
843-zaloznie normandii
1000-spotkanie Ottona III z boleslawem chrobrym
1054-W Kwedlinburgu miała miejsce cesarska mediacja w sprawie Śląska. Henryk III pozostawił Śląsk przy Polsce w zamian za trybut na rzecz Czech.
1059-rozpoczal sprawowanie
1077-wprowadzenie tronu
2 5 2