Odpowiedzi

2010-03-20T11:22:25+01:00
Jest tak ponieważ to wtedy Józef Piłsudski wkroczył do warszawy i przeja pełnie władzy jako tymczsowy naczelnik pańtwa Polskiego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T11:25:56+01:00
Ponieważ w tym dniu odbyła się kapitulacja Niemiec ( zawieszenie broni). W tym samym dniu Rada Regencyjna powierzyła Piłsudskiemu władzę wojskową,a Jarogniew Drwęski został mianowany pierwszy polskim nadburmistrzem Poznania. Ten dzień był początkiem odrodzenia się Państwa Polskiego. Polska w 1918 roku odzyskała po 123 latach zaborów niepodległość.


2010-03-20T11:36:10+01:00
Wtedy jozef pilsudzki wkroczyl do warszawy juz jako tymczasowy naczelnik