Odpowiedzi

2010-03-20T11:22:26+01:00
Odruchy nabyte(warunkowe) ułatwiją naukę jezyków obcych dlatego, ze odruchy te są cechą indywidualną a niewzmacniane lub zapomiane zanikają
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T12:18:18+01:00
A JA SIĘ NIE DAM!
ALE DO ZADANIA, DLATEGO PONIEWAŻ ONE SĄ CECHĄ NASZĄ I NIE ODWAŻONE ZNIKAJĄ LUB STAJĄ SIĘ NIE DO SZYBKIEGO OSIĄGNIĘCIA NP. TRUDNO JE SOBIE PRZYPOMINAĆ PO PRZERWIE.
POZDRAWIAM I PRZEPRASZAM ZA BŁĘDNĄ WCZEŚNIEJ ODPOWIEDŹ!