Odpowiedzi

2010-03-20T11:32:24+01:00
Yoł kupiłem ci róż cały kosz a ty sprzedałeś je za grosz.
Podarły mi się gatki i to nie żaden kit,lubię sięgać po globułki z agatą nie był git!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T11:49:28+01:00
Byłeś zawsze obok mnie, czułam zawsze dotyk twój. A teraz co?
nie ma cie. (to jest śpiewane)
Myślisz że co? że tak łatwo jest odejść, że tak łatwo zostawić całe życie za sobą. Że zapomne o tobie i nie usłyszysz więcej mnie.
ref. Zapomnij, uuuu zapomij. Tak łatwo nie pozbędziesz się mnie
Zapomnij uuuuu zapomnij. Z twego życia nie znikne jak sen x2
(refren też śpiewany)
I co kotku teraz żałujesz że odeszłeś. I dobze ci tak...serio. Nie chce wracać do ciebie bo jesteś nieznośny. A jednak moje serce cie kocha. Teśknie bardzo jak jesteś daleko. A jednak zrozum człowieka
Znikłeś....myślałam że nie wrócisz
Wróciłeś.....czy będzie jak dawniej
Zapomnij, uuuu zapomij. Tak łatwo nie pozbędziesz się mnie
Zapomnij uuuuu zapomnij. Z twego życia nie znikne jak sen x2