Odpowiedzi

2010-03-20T12:46:27+01:00
Program liczby;
var
a,b:real;
begin
write('podaj dwie liczby');
read(a,b);
readln;
if a>b then write ('liczba wieksza jest ',a)
else write ('liczba wieksza ',b);
readln
end.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:50:29+01:00
Program kat;
uses CRT;
var
a,b: integer;
begin
Clrscr;
Writeln('Podaj 1wsza liczbe');
Readln(a);
Writeln('Podaj 2ga liczbe');
Readln(b);
if a > b then Writeln('Liczba ',a,' jest wieksza od ',b) else
if a < b then Writeln('Liczba ',b,' jest wieksza od ',a);
readln;
end.