Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:41:31+01:00
Witaj...............................____
dane lo=1m, v=0,6c, symbol V0,64 oznacza pierw.kw. z 0,64
lo || v,
szukane l
--------------------------
........_______.........__________..........____
l = lo*V1-v2/c2 = 1m*V1-0,36c2/c2 = 1m*V0,64 = 0,8m
Andrzej wyznaczyl dlugosc l = 0,8m.

Semper in altum................pozdrawiam
1 2 1
2010-03-20T13:17:30+01:00
L=lo*V1-v²/c²=1m*V1-0,36c²/c²=1m*V0,64=0,8m=80cm
Odp. Długość,którą wyznaczył Antek wynosiła 80cm.
2 3 2