Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T11:54:33+01:00
Tylko u nas moj drogi
zjesz najlepsze pierogi
tylko u nas mowie szczerze
w kazdym lesie piekne jeze
wiec zastanow sie przez chwile
czy chcesz u nas spedzic chwile
zapraszamy do polski , oferujemy wycieczki po wybranych rejonach , obiady w tradycyjnych barach i restauracjach . poznaj smak polskich przygod !
2010-03-20T11:55:59+01:00
Mam zaszczyt zachęcić was do zwiedzenia naszego pięknego kraju. Polecam zwiedzić Zakopane,Warszawę, Wrocław, Kraków i wiele, wiele innych miast, które są w większości historią naszego narodu. Dzięki nim możemy dużo pozwiedzać i napawać się pięknymi krajobazami na łonie naszej polskiej natury.

Serdecznie poleca przedstawiciel firmy "Tago"