Prosze podajcie mi jak najwięcej kompozytorów baletu romantycznego oprócz
-piotr czajkowski
-aram chaczatarian
-seriusz prokofiew
oprócz tych na górze

prosze o dużo kompozytorów baletu romantycznego :):):):)

dam naj

PILNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-20T11:56:22+01:00
Paweł Chynowski
Moniuszko
Guest Ivor
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:10:31+01:00
August bournoville
debussy claude achille
dworzak antonin
gershwin george
lehar ferenc
mahler gustav
modest musorgski
prokofiew siergiej
pucini giacommo

tylu znam POZDRO