Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:01:38+01:00
Właściwym uzasadnieniem misyjnej działalności Kościoła jest nakaz samego Chrystusa: „Idźcie i nauczajcie wszystkie narody” (Mt 28, 19). Misje nie są więc czymś dodatkowym i ubocznym w życiu Kościoła, sprawą paru misjonarzy i misjonarek. Kościół jest ze swej istoty misyjny, ma przekazywać innym miłość i światło, których sam doświadczył. Celem misji nie jest eksport kultury zachodniej ani rozszerzanie Kościoła w takiej postaci, a jakiej istnieje on u nas. Właściwym celem działalności misyjnej jest przepowaiadanie Ewangelii i zakładanie Kościoła wśród ludów i grup społecznych, w których nie zapuścił jeszcze korzeni.
2009-10-27T17:01:50+01:00
Działalność misyjna polega na tym, że misjonarze(księża)
pomagają ludziom w krajach trzeciego świata.Uczą ich,nawracają...
Jest to bardzo potrzebne ponieważ ludzie powinni pomagać innym i dążyć do wyrównania szans
2009-10-27T17:12:07+01:00
Http://www.misyjnedrogi.pl/artykuly.php?tresc,1760