1. po zapisaniu wyrażenia algebraicznego 6b-7b-4b w najprostszej postaci otrzymamy :
a)17b
b) -5b
c) 3b
d) -3b

2. Wyrażenie 5-4y dla y=3 ma wartość:
a)-7
b) 12
c)1
d)4

3.
w jednej skrzynce na owoce mieści się 12kg czereśni. ile kilogramów czreśni mieście się w x skrzynkach.?
a) 12/x
b) 12x
c) 12+x
d)x/12

4. połowa liczby a to:
a) 2a
b) a+½
c) 2+a
d) ½ a

3

Odpowiedzi

2010-03-20T11:52:07+01:00
2010-03-20T11:52:22+01:00
1) -5b odp B
2) 5-12=-7 odp A
3) 12x odp B
4) 1/2a odp D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T11:54:02+01:00
Zad.1
odpowiedz b
6b-7b-4b=-5b

zad.2
odpowiedz a
5-4y=5-4*3=5-12=-7

zad.3
odpowiedz b) 12x

zad.4
odpowiedz d)½ a