Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T11:58:38+01:00
Ja, czyli dzieło Pana Boga, jak i wielu ludzi wierzących w jego potęge wysławiamy, Ciebie Panie, któryś w 3 osobach istniał, i istniejesz. Uwielbiamy Cie, dzięki temu ,że zesłałeś Syna Swego, zbawieni zostaliśmy i tylko dlatego istnienie człowieka jest możliwe. Każdy kto Cie wysławia wie, iż jesteś jeden, święty i najpotężniejszy.

Naj,naj :)
2010-03-20T12:57:37+01:00
Trójco Święta tyś prawdziwa i w moim sercu jedyna
dla mnie i dla mojej duszy dopełnieniem świętym jesteś
Ty zawsze przy mnie jesteś za ręke trzymasz mnie obraniasz
moją duszę od złego.
Dajesz mi szansę na bycie lepszą

Amen