Odpowiedzi

2010-03-20T12:01:54+01:00
Jak masz trójkąt prostokątny to suma kwadratów przyprostokątnych jest równa kwadratowi przeciwprostokątnej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:02:11+01:00
W trójkącie prostokątnym najdłuższym bokiem jest przeciwprostokątna.
Kwadrat o boku długości przeciwprostokątnej ma pole równe
2 kwadratom których bokami są pozostałe boki tego trójkąta.
Twierdzenie jest prawdziwe tylko dla trójkątów prostokątnych