Tatuś Zenka przejechał dystans Krakowa do Wrocławia w ciągu 5 godzin jadąc z prędkością 60km/h .W jakim czasie pokonałby tą samą drogę jadąc z prędkością 100km/h?



Proszę o odpowiedź z obliczeniem na poziomie 4klasisty

3

Odpowiedzi

2010-03-20T12:08:29+01:00
60 km / h to razy 5
300km /5h to podzielić na trzy
czyli przejechał 300km

więc jeśli jechał
100km/h to razy 3
300km/3h

czyli jechałby 3godziny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:10:06+01:00
60km * 5 = 300km <------- trasa jaką przejechał
300km : 100km = 3
odp: Jadąc z prędkością 100km/h pokonałby tą trasę w 3h.
2010-03-20T12:16:09+01:00
60 × 5 =300 km -tyle km ma trasa
300 ÷ 100 =3 h
Odp.Jadąc 100 km na h pokonałby tą trasę w 3 h.