Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:16:35+01:00
-Moniko, wiesz, że ostatnio lepiej się czuję?!
- Dlaczego?
- Coraz częściej jeżdżę na rowerze.
-Mi jakoś się nie chce.
-A próbowałaś?
-Nie
LENISTWO!


1. Nie zanieczyszczamy środowiska.
2.Uprawiamy sport.
3. Jesteśmy na świeżym powietrzu.
4. Nie stoimy w korkach.
5. Mamy lepsze samopoczucie.
2010-03-20T12:21:08+01:00
Rower jest bardziej ekologicznym środkiem transporty. Jeżdżąc na rowerze poprawiasz swoją kondycję. Rower pozwala na uniknięcie korków. Rower potrzebuje tylko siły do napędzania, więc nie trzeba ponosić dodatkowych kosztów związanych z kupnem paliwa.
2010-03-20T12:21:55+01:00
Witaj Aniu! Warszawa, 27.03.2010r.
Piszę do Ciebie, żeby zachęcić Cię do korzystania z roweru. Ostatnio obejrzałam bardzo ciekawy program w telewizji o tym, że wielu ludzi zanieczyszcza naszą planetę. Między innymi spaliny samochodowe niszczą powłokę ozonową, dzięki której żyjemy na Ziemi.
Jednym z rozwiązań na temat ochrony naszej planety jest jazda na rowerze zamiast samochodu. Dzięki niemu nie zanieczyszczasz naszej planety i możesz poćwiczyć sylwetkę.
Mam nadzieję że przemyślisz moją propozycję.
Pozdrawiam,_______(wpisz swoje imię)

Mam nadzieję, że się spodoba,
pozdrawiam,
Ginger