Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:15:59+01:00
7c = m
2(c + 20) = m + 20

7c = m
2c + 40 = m + 20

7c = m
2c + 20 = m

7c = 2c + 20

5c = 20 ||:5

c = 4

m = 7 x 4

m = 28


Mama ma 28 lat, a córka ma 4.
6 2 6
2010-03-20T12:19:00+01:00
7x=y
2(x+20)=y+20

y=7x
2x+40=7x+20

y=7x
-5x=-20

y=7x
x=4

y=28
x=4

Mama jest 7 razy starsza niż córka
7*4=28
Za 20 lat mama będzie 2 razy starsza
4+20=24
28+20=48
48:2=24
5 3 5