Odpowiedzi

2010-03-20T12:16:52+01:00
1,32 x 1,59 = 2,0988m² = 20988cm² <-prawdziwy obraz
6,6 x 7,95 = 52,47cm² <-reprodukcja obrazu

Skala

52,47 x 20988
Odp.: Reprodukcja wykonana jest w skali 1:400
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:22:51+01:00
Obliczasz prawdziwy obraz:
1,32m x 1,59m = 2,0988 m kw. (kwadratowego) czyli 20988cm kw.

Teraz reprodukcje:
6,6cm x 7,95cm = 52,47 cm kw.

I skale:
52,47 x 20988
Odp.: Reprodukcja wykonana jest w skali 1:400
2 5 2