Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:20:53+01:00
Uwaga ! W dniu 12 kwietnia 2010 roku nie odbędą się zajęcia koła informatycznego z powodu nagłej choroby nauczyciela p. ( imie i nazwisko).

Dyrektor szkoły
2 3 2
2010-03-20T12:22:08+01:00
Zawiadomienie
W dniu 12 VI 2010r. nie odbędą się zajęcia koła informatycznego.Powodem tego jest choroba nauczyciela.

Dyrekcja szkoły
Mam nadzieję że dobrze.
117 4 117
2010-03-20T12:22:19+01:00
Uwaga !

Z powodu choroby nauczyciela pana Adama Mickiewicza
zajęcia w dniu 12 IV 2010r z koła informatycznego są odwołane.
Powiadomimy was gdy pan Adam wróci do zdrowia.

Samorząd szkolny.



____________

pozdrawiam . ! ; dd



12 3 12