Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:20:36+01:00
Witamy.
W imieniu organizatorów wieczoru muzycznego gorąco przepraszamy za usterkę, impreza się nie odbędzie.Przyczyną jest remont w sali. Znaleźliśmy wyjście i zmieniliśmy termin na za tydzień.
3 3 3
2010-03-20T12:24:36+01:00
ZAWIADOMIENIE

W dniu 20.03.2010r zawiadamia się ,że w tym dniu wieczór muzyczny,który miał się odbyć 26.03.2010r. nie odbędzie się z powodu choroby osoby odgrywającej główną rolę w przedstawieniu.W związku z zaszłą okolicznością przedstawienie odbędzie się w dniu 01.04.2010r. o godzinie 17:00 .



Z góry przepraszamy
2 3 2