Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:05:01+01:00
Zaproszenie !!!
Serdecznie zapraszamy na " Festiwal Filmowy 2009 "
który odbędzie się 30.10.09 roku (piątek)
w sali widowiskowej "GOK" w Zawoi .

Organizatorzy !
2009-10-27T20:13:47+01:00
Zaproszenie
serdecznie zapraszam Państwa na festiwal filmowy.
Odbędzie się dnia 20 lutego 2009 o godzinie 16.00 w Poznaniu na ulicy rodzynkowej w sali bankietowej.
Organizator.
1 5 1