Wśrud podanych nazw roślin uprawnych odszukaj nazwy pięciu zbuż . Następnie podkreśl je i wypisz w takiej kolejnościi, w jakiej wystąpiłyby w słowniku lub encyklopedii

groch,proso,ziemniaki,żyto,jęczmień rzepak,owies,buraki,pszenica

1....................
2..........................
3..........................
4........................
5.......................
6..........................

3

Odpowiedzi

2010-03-20T12:28:58+01:00
1.jęczmień
2.owies
3.proso
4.pszenica
5.żyto
najj ;D
2010-03-20T12:28:59+01:00
Zboża to:proso, żyto, jęczmień,owies i pszenica

alfabetycznie to:
jęczmień,
owiec
proso
pszenica
żyto
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:29:03+01:00
1. jęczmień
2. owies
3. proso
4. pszenica
5. żyto