Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:36:51+01:00
Argumenty:
- Pan Jezus mówił że trzeba wybaczać innym.
- Pan Jezus wybaczył nawet żołnierzom którzy go męczyli w drodze na golgotę.
- Pan Jezus wybacza nam nasze grzechy.
- Pan Jezus szczególnie kocha ludzi nawracających się - wybacza im.
- przykazanie miłości brzmi - (...) a biźniego swego jak siebie samego.
31 4 31
2010-03-20T12:37:14+01:00
- Bóg naucza aby być miłosiernym,
- każdy może popełnić błąd,
- powiedz mu aby postawił się teraz na twoim miejscu,
- życie jest pełne problemów, a ten może nie jest największym,
12 4 12
2010-03-20T12:56:04+01:00
Bóg kazał wybaczeć , on nam wybacza każde grzech jaki popełnimy , każdy .
on nas uczy wybaczac , i daje siebie za przykład.

12 3 12