Musisz nagle wyjść. Napisz wiadomość do koleżanki w której :
a) napiszesz gdzie wychodzisz
b)kiedy wracasz
c)napisz zeby kolezanka zrobiła sobie kolacje (wypisz jakie jedzenie jest w lodówce)
d)zaproś koleżanke do pójścia gdzies wieczorem.


+ prosze przetłumaczyć na polski : )

thx. :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:41:40+01:00
Hey, Ana
I'm so sory! I have to go out now, but I'm coming home quickly.
I'll back for about 6 o'clock. Can you do a dinner, please. In fridge I have an orange juce and apple juce, tomatoes, cucumbers, ham and a frozen pizza.
When I come back we can go out somewhere. Maybe cinema or icerink.
I'm sorry again,
________(wpisz sowje imię)

Hej Anna
Tak mi przykro! Muszę teraz wyjść, ale przyjdę do domu szybko. Będę około godziny 6. Czy możesz zrobić kolację? W lodówce mam pomarańczowy i jabłkowy sok, pomidory, ogórki, szynkę i mrożoną pizzę. Kiedy wrócę to może gdzieś pójdziemy. Może do kina albo na lodowisko.
Przepraszam jeszcze raz,
________(wpisz swoije imię)


Mam nadzieję, że praca Ci się spodobała, liczę na naj :D
Pozdrawiam,
Ginger!
2010-03-20T12:52:25+01:00
Dear Ann,

I have to go to the work becouse my boss call and said " you must come here, you had 5 min."i don't know what happened and when came back but i try to come back not later than 2 hour.
You should eat something in the fridge are milk, cheese, tomatoes and ham you can eat oatmeal or sandwitches. when i come back we go out. it would be good idea to go to the cinema or museum.

Musiałam wyjść do pracy, ponieważ mój szef zadzwonił i powiedział "musisz tu przyjść, masz 5 min". Nie wiem co się stało i kiedy wrócę postaram się wrócić nie później niż za 2 godz. Powinnaś coś zjeść w lodówce jest mleko, ser, pomidory i szynka. Możesz zjeść płatki owsiane albo kanapki. kiedy wrócę
to wyjdziemy. Dobrym pomysłem byłoby pójście do kina lub muzeum.