Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:39:27+01:00
Ze sprawdzianu z matematyki dostałem niedostateczną ocenę, co mnie nie zdziwiło, bo ten przedmiot to moja PIĘTA ACHILLESA.

Mama ciągle krzyczy, że muszę posprzątać pokój, bo to istna STAJNIA AUGIASZA.

W sobotę tata chce mnie zabrać na ryby, a koledzy wybierają się do kina. Nie wiem co wybrac, więc mam TRUDNY ORZECH DO ZGRYZIENIA.


Kiedy pani wezwała mnie do odpowiedzi, byłem BLADY JAK ŚCIANA, bo kompletnie nic się nie nauczyłem.

Rozbiłem ulubiony flakonik mojej siostry, a ona PŁAKAŁA KROKODYLIMI ŁZAMI. Było mi jej żal.
10 4 10
2010-03-20T12:41:00+01:00
1. mieć złote ręce - Mój tata ma złote ręce, sam wybudował nasz dom.
2. zupa z wkładką - Obiad dzisiaj był wyjątkowo dobry. Nawet była zupa z wkładką.
3. od kołyski - Grzegorz od kołyski jest uparty, więc nie sądzę, żeby zrezygnował z tej wyprawy.
4. gruby jak beczka - Był gruby jak beczka, ledwo mieścił się na podwójnym siedzeniu w miejskim autobusie.
5. figa z makiem - myślałem, że w końcu uda mi się przepłynąć to jezioro, a tu, niestety, figa z makiem.
4 5 4
2010-03-20T12:42:51+01:00
Puścic kogoś z torbami - przyczyniś się do czyjegoś bankructwa

ślepa uliczka - sytuacja bez wyjścia

nudzić się jak mops - bardzi sie nudzić

być w siódmym niebie - być bardzo szczęśliwym, uradowanym, zadowolonym

dostać małpiego rozumu - zgłupieć, być oszołomionym .

ZDANIA DO NICH =

Szef puścił pracownika z torbami.
W pewnej chwili byłam/em w ślepej uliszce .
Wczoraj wieczorem nudziłem/em sie jak mops.
Byłąm/łem w siudmym niebie gdy dostałam/em "5" ze sprawdziany
Na dyskotece dostałam/em małpiego rozumu.



_____

pozdrawiam . ;dd
5 4 5