Napisz ktore z wymienionych pierwiastkow sa metalami lub niemetalami
Wodor-
Hel-
Lit-
Węgiel-
Azot-
Tlen-
Fluor-
Sod-
Magnez-
Glim-
Krzem-
Fosfor-
Siarka-
Chlor-
Cynk-
Potas-
Wapn-
Chrom-
Mangan-
Zelazo-
Miedz-
Brom-
Srebro-
Cyna-
Jod-
Zloto-
Rtec-
Olow-


POMOCYYYYY

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:05:29+01:00
Trzeba sprawdzić w układzie okresowym ;)
Wodor-niemetal
Hel-niemetal
Lit-metal
Węgiel-niemetal
Azot-niemetal
Tlen-niemetal
Fluor-niemetal
Sod-metal
Magnez-metal
Glim-metal
Krzem-półmetal!
Fosfor-niemetal
Siarka-niemetal
Chlor-niemetal
Cynk-metal
Potas-metal
Wapn-metal
Chrom-metal
Mangan-metal
Zelazo-metal
Miedz-metal
Brom-niemetal
Srebro-metal
Cyna-metal
Jod-niemetal
Zloto-metal
Rtec-metal
Olow-metal
24 4 24
2009-10-27T17:48:09+01:00
Wodor- niemetal
Hel-gaz szlachetny
Lit-metal
Węgiel-niemetal
Azot-niemetal
Tlen-niemetal
Fluor-niemetal
Sod-metal
Magnez-metal
Glim-metal
Krzem-polmetal
Fosfor-niemetal
Siarka-niemetal
Chlor-niemetal
Cynk-metal
Potas-metal
Wapn-metal
Chrom-metal
Mangan-metal
Zelazo-metal
Miedz-metal
Brom-niemetal
Srebro-metal
Cyna-metal
Jod-niemetal
Zloto-metal
Rtec-metal
Olow-metal
12 3 12