Odpowiedzi

2009-10-27T17:09:02+01:00
M śpiewająca koleżanka
D.śpiewającej koleżanki
C.śpiewającej koleżance
B.śpiewającą koleżankę
N z śpiewającą koleżanką
MSC o śpiewającej koleżance
W. śpiewająca koleżanka !
M umyte dziecko
D umytego dziecka
C umytemu dziecku
B umyte dziecko
N z umytym dzieckiem
MSC o umytym dziecku
W o umyte dziecko !!
JAK BYŚ MOGŁA DAJ ŻE MOJE ROZWIĄZANIE NAJLEPSZE....OK?? ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T20:07:08+01:00
L. poj. r. żeński
M. Śpiewająca koleżanka
D. śpiewającej koleżanki
C. śpiewającej koleżance
B. śpiewającą koleżankę
N. śpiewającą koleżanką
Msc. śpiewającej koleżance
W. śpiewająca koleżanko !

l. mn. r. niemęskoosobowy
M. śpiewające koleżanki
D. śpiewających koleżaek
C. śpiewającym koleżankom
B. śpiewające koleżanki
N. śpiewającymi koleżankami
Msc. śpiewających koleżankach
W. śpiewające koleżanki !

l. poj. r. nijaki
M. umyte dziecko
D. umytego dziecka
C. umytemu dziecku
B. umyte dziecko
N. umytym dzieckiem
Msc. umytym dziecku
W. umyte dziecko !

liczba mnoga
M. umyte dzieci
D. umytych dzieci
C. umytym dzieciom
B. umyte dzeci
N. umytymi dziećmi
Msc. umytych dzieciach
W. umyte dzieci !