Odpowiedzi

2010-03-20T12:55:38+01:00
1. Słowa na "Ć" :
nic mi nie przychodzi do głowy..:)
2. Aby panowała jedność i zgoda staram się przede wszystkim wybaczaić innym ludziom. Pan Jezus także wybaczał innym ludziom. Myslę że trzeba uświadamiać ludziom jakie krzywdy mogą stwożyć złość i nienawiść. W przykazaniu miłości są słowa (...) a bliźniego swego jak siebie samego. Moim zdaniem ludzie za mało się kochają, miłują się na wzajem, dlatego powstaje nienawiść i zło.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:41:26+01:00
1. na Ć nic mi nie przychodzi .. Jak coś znajdę do napiszę ci prywatną wiadomość Ok ;)

2. Zawsze staram się, aby wokół mnie panowała zgoda. Pomagam potrzebującym. Próbuję reagować kiedy te osoby znam. Staram się też nie kłócić z innymi.Próbuje podejść i się zapytać co się dzieję, porozmawiać i spróbować rozwiązać problem. Modlę się, ponieważ wierzę, że Bóg pomoże mi żyć w zgodzie z innymi. Rozmawiając ze znajomymi nie wywyższam się i tłumaczę, że każdy ma takie samo prawo do życia , nie ma lepszych i gorszych ludzi.

Mam nadziej że wystarczy więcej nie dałam rady !
1 1 1