Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T22:37:52+01:00
-przede wszystkim występowanie łożyska dzięki któremu zapewniony jest kontakt między organizmem matki i płodu.
-żyworodność
-opieka nad potomstwem (długotrwała)
-noworodki mają duża masę urodzeniową
-dobrze rozwinięty mózg
6 4 6
2010-03-20T23:15:40+01:00
Duże potomstwo
łożysko
nic mi więcej nie przychodzi do głowy a raczej nie pamiętam...
2 4 2