Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:01:16+01:00
Łazienka . Pomieszczenie które znajduje sie teraz w każdym domu czy mieszkaniu. Jest ono niezwykle ważne .
W łazience dbamy o higienę , myjemy siebie jak i zęby dzieki czemu zabijamy bakterie mogące powodować różnorodne choroby . Dzieki higienie osobistej czujemy sie atrakcyjniej, pewniej . Człowiek który zwleka z kąpielą pewnie nie jest zbyt lubiany przez swoje otoczenie z powodu neprzyjemnego zapachu własnego ciała . W łazience każda dziewczyna może dodatkowo ułożyć włosy, przygotować makijaż , ogólnie wystroić sie na jakies wyjscie z domu . Łazienka jest niezwykle przydatna dla życia .


------------------
Wiem ze malutko ale nie mam pomysłu na dlaszy ciąg :D
1 1 1
2010-03-20T13:01:54+01:00
W łazience:
-myjemy się
-załatwiamy się
-dziewczyny robią makijaż
-myjemy ręce przed posiłkiem
-układamy włosy
-ubieramy się