Zad:
Po wysłuchaniu "Eine kleine Nachtmusik" uzupełnij następujące zdania, dobierając określenie (lub określenia) spośród tych, które są zaproponowane w nawiasach:
1. Mozart napisał ten utwór na orkiestrę .............. (smyczkową, dętą, symfoniczną).
2. Dzięki temu uzyskał brzmienia ..................................... (geste, intensywne, soczyste, ostre, fanfarowe, bardzo zróżnicowane).
3. Konstrukcja "Eine kleine Nachtmusik" jest bardzo .............. (przejrzysta, skomplikowana)
4. Myzyka ta ma charakter .............. (lekki, religijny, uroczysty) i tworzy nastrój ............. ............... (poważny, wesoły, pełen napięcia, pogodny)


BARDZO RPOSZE O POMOC ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T12:57:32+01:00
Mozart napisał ten utwór na orkiestrę smyczkową.
Dzięki temu uzyskał brzmienia intensywne i bardzo zróżnicowane
Konstrukcja "Eine kleine Nachtmusik" jest bardzo przejrzysta
Myzyka ta ma charakter uroczysty i tworzy nastrój pełen napięcia.

To samo musiałem zrobić tydzień temu i to napisałem i było ok.
10 4 10
2010-03-20T12:59:37+01:00
1 na orkiestrę smyczkową
2 fanfarowe
3. przejrzysta
4. lekki wesoły pogodny

2 2 2
2010-03-20T13:18:10+01:00
Mozart napisał ten utwór na orkiestrę smyczkową.
Dzięki temu uzyskał brzmienia intensywne.
Konstrukcja "Eine kleine Nachtmusik" jest bardzo przejrzysta (na pewno nie skomplikowana... przecież tam jest pełno repetycji!).
Muzyka ta ma charakter lekki (na pewno nie uroczysty, to jest serenada, tak kiedyś wyglądała muzyka rozrywkowa) i tworzy nastrój pogodny (można też stwierdzić, że wesoły ale menuet, mimo, że jest durowy to jakiś super wesoły nie jest).
4 3 4