Odpowiedzi

2010-03-20T13:00:33+01:00
I zajaśniała gwiazda na niebie...
Wezwała go do siebie...
Zaprowadziła go tam...
Gdzie juz nigdy nie zazna ran.
Nie zazna..bólu..cierpienia...
Dostapi Zbawienia.

Opuścił Nas Ojciec...
Opuścił Nas Opiekun...
Juz nie usłyszymy Jego Głosu i śmiechu.

Nie da nam juz dobrych rad na życie...
Nie zażuci juz na nas mądrości odkrycie...
My o nim nie zapomnimy!
Zostanie w naszych sercach!
Był Jest i bedzie naszym oparciem i przyjacielem...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:00:56+01:00
Karol imię mu nadano
W chrztu Świętego sakramencie
Matuś zmarła mu rodzona
Osierocon został wcześnie.
Nie inaczej było z bratem
Pomoc chorym niósł ten lekarz
Znów żałoba , znów cierpienie
Co Karola jeszcze czeka?
Orędował za pokojem
Przemierzając ziemskie kresy
Cierpieniem i potu znojem
jednoczy i rany leczy
W dzień Bożego Miłośierdzia
Oddał Ducha -jego Amen
Powedrował w Twe Objęcia
I uciszył w świecie zamęt.
1 5 1
2010-03-20T13:06:36+01:00
Jan Paweł II
kochany papież
Zawsze pomagał
Uśmiech miał szczery
Lubił przygody
I Boga kochał.

Myślę że Ci się spodobał ;D
Liczę na punkty ;)
Pozdrawiam

1 2 1