Przekształć zdania w taki sposób, by w nowo powstałych znalazł się czasownik w stronie biernej.

Rozłożystą jabłoń obsypało różowe kwiecie.

Gęste porzeczki obrosły każdą drożynę.

Trawy pokryła perlista rosa.

Z góry wielkie dzięki :)

2

Odpowiedzi

2009-10-27T17:07:26+01:00
Różowe kwiecie zostało obsypane rozłożystą jabłonią
Każda drożyna została obrośnięta gęstymi porzeczkami
Perlista rosa pokryła trawę
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:08:19+01:00
Rozłożystą jabłoń została obsypana przez różowe kwiecie.
Każda drożyna została obsypana przez gęste porzeczki.
Trawa została obsypana przez perlistą rosę.

1 2 1