Odpowiedzi

2010-03-20T13:05:18+01:00
- rosnący sprzeciw kolonii wobec polityki brytyjskiej
- dążenia Wielkiej Brytanii do ograniczenia ich samorządu
- hamowanie rozwoju
- zwiększanie czerpanych z nich dochodów


Wydaje mi się, że to to ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:14:12+01:00
-chęć oderwania się od wielkiej brytani i utworzenia swojego państwa
-niechęć płacenia wysokich podatków
-rósł sprzeciw kolonii wobec polityki brytyjskiej
- dążenia Wielkiej Brytanii do ograniczenia ich samorządu
- hamowanie rozwoju koloni
-
2 5 2