Przypasuj do siebie słowa o tym samym znaczeniu,
tak jak w przykładzie: der Karfiol-der Blumenkohl
słówka austriackie:
-der Erdapfel
-der Bub
-die Marille
-der Paradeiser
-die Sammel
-der Schlag
-die Trafik
-das Zuckerl
słówka niemieckie:
-das Brötchen
-die Tomate
-die Kartoffel
-der Kiosk
-die Aprikose
-der Bonbon
die Schlagsahne
-der Junge
daje max ;)) .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:49:38+01:00
Der Erdapfel-die Kartoffel
der Paradeiser-die Tomate
das Zuckerl-der Bonbon
die Marille-die Aprikose
die Sammel-das Brötchen
der Schlag-die Schlagsahne
die Trafik-der Kiosk
der Bub-der Junge
2010-03-20T13:51:54+01:00
Der Erdapfel-die Kartoffel
-der Bub -der Junge
-die Marille -die Aprikose
-der Paradeiser -die Tomate
-die Sammel -der Kiosk
-der Schlag die Schlagsahne
-die Trafik -das Brötchen
-das Zuckerl -der Bonbon





2010-03-20T13:53:48+01:00
Das Brötchen- bułki die Sammel
-die Tomate-der Paradeiser-- pomidor
-die Kartoffel-katofle der Erdapfel -ziemniak
-der Kiosk die Trafik-- kiosk
-die Aprikose der Paradeiser-papryka
-der Bonbon -das Zuckerl
die Schlagsahne der Schlag-
-der Junge -der Bub- chłopiec