Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:18:41+01:00
A) 10
b) 3
c) -2
d) -1
e) ½
1 5 1
2010-03-20T13:19:01+01:00
Przez jaką liczbę należy pomnożyć wyrażenie 6x-8, aby otrzymać podany wynik?
a) 60x-80 => pomnożyć razy 10
b) 18x-24 => razy 3
c) -12x+16 => razy -2
d) -6x+8 => razy -1
e) 3x-4 => razy ½
1 5 1
2010-03-20T13:19:47+01:00
A) 10*(6x-8) = 60x-80
przez 10
b) przez 3
c) -2
d) -1
e) 0,5
1 5 1