²zad 1
Mając wstażkę długości 2/3 metra, odetnij wstązke długosci ½ metra, nie używajac żadnych przyżądów pomiarowych ,jak metr krawiecki ,linijka itp.

zad 2
Metr sześcienny pocięto ma milemetry sześcienne i otrymane sześcianki poprzystawiano do siebie , otrzymującdługi pręcik o przekroju 1 mm².Ile czasu zajmie przejazd skuterem wzduż całego precika z predkościa 50 km/h?


PAMIETEĆ: Jestem w klasie 6wiec prosze o roziwazania z podstawówki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:27:42+01:00
Zad 1) Po prostu zegnij tą wstążkę na trzy równe części, a potem dwie z nich odetnij=)

zad 2)
1m³ = 1000000000mm³
1000000000mm = 1000km
1000km : 50km = 20
odp: Przejazd skuterem po tym pręciku z prędkością 50km/h zajmie 20 godzin
1 5 1
2010-03-20T13:34:32+01:00
2.
1m³ = 1000000000mm³
1000000000mm = 1000km
1000km : 50km = 20
odp: Przejazd skuterem po tym pręciku z prędkością 50km/h zajmie 20 godzin

1. niestety nie umiem