Odpowiedzi

2009-10-27T17:07:03+01:00
Dzisiaj mamy, aż 7 sasiadów, bo Czechosłowacja jako jeden kraj podzieliły się, a ZSSR rozpadając się utworzyl kolejne 4 kraje. : Ukrainę, Rosję, Białoruś i Litwę...
Mamy dziś wiec 7 krajów: Niemcy, Czechy, Słowacja, Rosja, Bialoruś, Litwa, Ukraina.
2009-10-27T17:08:29+01:00
Dzisiaj mamy aż siedmiu sąsiadów ponieważ rozpadł się ZSRR dając:
- Rosję
- Litwę
- Białoruś
- Ukrainę
Rozpadła się Czechosłowacja dając:
-Czechy
-Słowację
I zjednoczenie RFN i NRD dając Niemcy (tu się ci nie zmieniło)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:09:36+01:00
Przed rokiem 1991 Polska graniczyła jedynie z trzema krajami, a były to NIemcy(NRD), Czechosłowacja oraz Związek Radziecki(ZSRR). W roku 1991 Czechosłowacja i ZSRR rozpadły się. W rezultacie obecnie graniczymy z siedmioma państwami: Niemcami, Czechami i Słowacją oraz z Rosją, Litwą, Białorusią i Ukrainą(rozpad ZSRR).
1 4 1