Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:32:35+01:00
Zalożmy ze bedzie to Kasia I mama:D

mama: Kochanie myslalas juz nad prezentem dla dziadka?
kasia: A z jakiej okazji dzien dziadka juz był
mama: Dziadek jutro ma imieniny.
Kasia : a no tak zapomnialam Nie wiem co mogla bym mu kupic Moze Nowe nozyce do podcinania krzakow stare juz mu sie zepsuly?
mama: to nie jest zly pomysl ale pamietaj ze lepsze sa prezenty od serca. i czy starczy Ci twoich oszczednosci na taki prezent?
Kasia : masz racje Mamo Zrobie mu coś sama
mama: Mozesz cos namalowac
kasia : tak zrobie dziekuje za pomoc
2010-03-20T13:33:17+01:00
- Kamil, trzeba iść po prezent imieninowy dla dziadka, to już w niedzielę .
- Dobrze mamo, kiedy ?
- Najlepiej jeszcze dziś .
- W porządku, i tak nie mam planów na dzisiaj . Masz jakiś pomysł co mu kupić ?
- Myślałam o jakiejś książce , by nie nudziło mu się wieczorami .
- Fajna myśl, wiesz już jaki tytuł wybierzesz ?
- Jeszcze nie, ale pewnie będzie to kryminał , ulubiony gatunek dziadka .
- No to dobrze, idę się ubierać
- Za pół godziny wychodzimy .
2010-03-20T13:33:19+01:00
Mama-synku,wiesz że dziś obchodzimy święto dziadka?
Ja-doskonale, trzeba wybrać jakiś gustowny prezent.
Mama-chodźmy do sklepu z zegarkami, dziadkowi napewno się sposoba.
Ja-O mamo ten,ten! jest złoty i srebrny w środku, cudowny prezent.
Mama-a widzisz ile tu cyferek?
Ja-Tak mamo, ale to święto jest jedno do roku, proszę, dziadek będzie uradowany.
Mama-to kosztuje 600 zł, wybierz jakiś tańczy do 200...
Ja-Dobrze,to może ten,ma ładną stalową obudowę.
Mama-Niech będzie.
Ja-Proszę pana, chcemy kupić ten zegarek.
(Facet od zegarków)-dobrze,należy się 200 zł, paragon czy faktura?
Mama-paragon. dziękujemy i dowidzenia.
Ja-Teraz trzeba kupić ładne pudełko i oprawę.
Mama-mamy dużo w domu.
Ja-dobrze, własne prezenty są bardzo cenne.