Odpowiedzi

2010-03-20T13:32:01+01:00
Synonimy :
- łagodny
- serdeczny
- przyjazny
- poczciwy
- prawy

Antonimy
- Zły
- podły
- wrogi
-nieprzyjazny
- niegodziwy
- negatywny
-niecny
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:32:01+01:00
Synonimy: łaskawy, wielkoduszny, wspaniałomyślny, życzliwy, koleżeński, porządny, zdolny

antonimy: kiepski, niesolidny, zły, małoduszny, nieżyczliwy, złośliwy
3 3 3
2010-03-20T13:33:04+01:00
Antonimy
niedobry, niesmaczny, zly , niemily, slaby

synonimy
smaczny, mily,silny,pozytywny, korzystny
1 5 1