Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T13:33:22+01:00
- KŁOPOTY FINANSOWE;
- TUTEJSZA LUDNOŚĆ;
- ZŁE WARUNKI ATMOSFERYCZNE;
- WOJNY, ZAMIESZKI;
- BRAK UPRAWNIEŃ;
POZDRAWIAM JEST PIĘĆ!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:34:29+01:00
Wyprawa jest za droga
potrzebni SA rodzice
nie zna języka
nie ma hotelu
nie ma biletów na samolot
2010-03-20T13:36:16+01:00
- nie zna języka chińskiego
- są duże opłaty dojazdu,
- brak paszportu
- btrak znajomości tradycji
- nie ma hoteli