Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:35:28+01:00
X - liczba wszystkich pracowników
x=2/3x + 1/5x + 1+1+2
x=10/15+3/15+4
x-13/15=4
2/15x=4
1/15x=2
x=2*15
x=30

Odp:W Klopsie pracuje 30 pracowników.

Licze na najlepsze:).
22 4 22
2010-03-20T13:37:21+01:00
X- liczba pracownikow klopsa

2/3*x+1/5 x+1+1+2= x
10/15*x + 3/15*x +4= x
13/15*x +4= x
4= x-13/15*x
4= 2/15 *x
x=30

Klops zatrudnia 30 pracownikow
24 4 24