Odpowiedzi

2010-03-20T13:38:44+01:00
Poeta chce nam powiedzieć, że przeważnie wielu ludzi ginie śmiercią tragiczną, a my rozstajemy się z nimi pokłóceni. Potem ludzie tego żałują i załamują się. Jednak jest w tym jedna dobra rzecz, mianowicie to, że ludzie wtedy uczą się na błędach.
84 4 84
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:39:37+01:00
Poeta uważa że słowa te powinny zmobilizować nas do myślenia o bliskich nam osobach i mówienia o uczuciach wprost. Bo nie wiadomo kiedy wypowiemy nasze ostatnie słowo do danej osoby, a powinno nam zależeć abyśmy zostali zapamiętani pozytywnie.
Nikt nie powinien wstydzić się mówić o uczuciach , gdyż mówienie o nich to nie powód do wstydu lecz dumy.
81 4 81