Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T13:42:04+01:00
Droga Kasiu
Pogoda dopisuje, goraco strasznie. Tutaj jest pieknie. Ciagle sie opalamy i kapiemy. Woda bardzo ciepla. Oczywiscie nie zapomne o pamiatkach dla Ciebie
caluje Krzys
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:42:52+01:00
Droga (tu wpisujesz imię koleżanki)!


Jestem nad Morzem Czarnym. Świetnie się bawię, skacząc dowody i pływając z rybami, a dokładnie z makrelami. Niedaleko naszego domu jest siłownia i stołówka. Jedzenie nie jest najgorsze.
ps.:mam nadzieję, że za rok pojedziesz z nami
Całuję Madzia (załóżmy)!
1 1 1
2010-03-20T14:22:44+01:00
Pozdrowienia znad Morza Czarnego przesyła twoja Koleżanka ...............................

P.S. Jest super!
1 1 1