Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T13:43:01+01:00
1. Uprasuj obrus
2. Połóż obrus delikatnie aby nie zrobić zagięć (na stole oczywiście :)) )
3. Ułóż serwetki w jakiś oryginalny sposób aby można było położyć na nich sztućce
4. Postaw na stole dekoracje np. świeczki
5. Zadbaj o to aby jedzenia zimne (czyli sałatki itp rzeczy oprócz obiadu bo ma być o podany kiedy już wszyscy goście będą przy stole) i napoje
6. Podaj jedzenie ciepłe

1 5 1
2010-03-20T13:44:28+01:00
1.Nakryj do stołu!!
2.masz wziąść zerwtkie i rozlożyc ładnie na stole!!
3.Masz Położyć jedzenie na stole!
2010-03-20T13:46:55+01:00
1. Rozłóż obrus
2. postaw kwaiaty na środku stołu
3.postaw plaski talerz
4.na płaskim talerzu postaw talerz na zupe
5.po lewej stronie połoz nóż i dużą łyszke na serwetce
6. po prawej stronie połóż widelec na serwetce
7. u góry po prawej stronie ma znalezc sie szklanka